Islamic Widget

Jumaat, 8 Oktober 2010

yA aLLAh.. aMpuNkAn sEgaLa dOsA2x kU..



Aku mengadu kepadamu Ya Allah..Ya Tuhanku..
Dosa-dosaku menggunung besarnya wahai Tuhanku..
Aku sedih dan derita dengan dosa-dosaku ..
Dengan rahmatMu ampunkanlah aku wahai Tuhanku..


Kesalahan-kesalahanku..
sepenuh pasir sahara ..
Tuhan jangan biarkan aku..
Biarkan aku tidak berampun..
Aku menyesal wahai Tuhan ..
Keterlanjuran itu...

Wahai Tuhan Engkau ampunkanlah segala dosa-dosaku..

Kalau Engkau ampunkan aku..
kebesaranmu tidak terjejas
Jika Engkau tidak ampunkan aku..
Hinalah aku disisiMu...
Aku sedar..
Aku hanyalah sekadar hambaMu..
Yang tidak pernah lari daripada kesalahan..

Kasihanilah hambaMu ini Ya Allah...
Hanya kepadaMu aku memohon..
Dan hanya kepadaMu aku meminta..
Aku menyesal atas semua kesalahanku yg lalu..
Aku berjanji...
Tidak akan aku ulangi lagi..

Aku tidak jemu-jemu..
Mengulangi permohonanku..
Tak berputus asa dengan rahmatMu..
Ampunkanlah aku..


 
Wahai Tuhan..
Tuhan dengarlah rintihanku ini..
Terimalah penyesalanku..
Kabulkanlah permintaanku.
Janganlah Engkau kecewakankan permohonan ini..


 


Mengapa sering kali aku bermaksiat kepadaMu..
Engkau hadiahkan aku dengan kesakitan?
Apakah itu tandanya Engkau sayangkan diriku?
Adakah ini juga sebagai kifarah segala dosaku memaksiatiMu?
Ya Allah ampunkanlah segala keterlanjuranku terhadapMu selama ini...
Amin ya rabbal alamin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan